Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

pátek 26. října 2012

QUICK: bistro Cactus v OC Nový Smíchov

Vypadá to, že se to tady začíná zvrhávat do recenzování fast foodů...žádnej strach, mám připravených několik recenzí (pozitivních) na restaurace, bohužel včerejší zážitek byl tak silný, že se s vámi o něj musím hned podělit... Do fastfoodů nechodím úplně běžně, leč včerejší hlad mě k tomu dohnal. 
V OC Smíchov jsem si vybrala bistro Cactus, které mě nalákalo na mexická (ehmehm!) jídla.
Do jaké míry je bistro mexické? Možná tak maximálně dekoracemi a pár jídly na lístku. Dál tam totiž najdete například Gyros nebo klasické asijské nudle aspol. Nehledě na to, že v bistru pracují jen samí asiaté heheh...
Vybrala jsem si tedy ten gyros (óó jak mexické, no nic...) na salátu, zaplatila 99 Kč a šla se pohodlně usadit. Posezení mají tedy opravdu pohodlné. Ale to je asi tak všechno. 
Asi tušíte, že jsem příliš nadšená nebyla. Představovala jsem si gyrosové maso na salátu s dresingem. Dostala jsem jakousi spečenou hmotu, která představovala misku (ale k jídlu to snad nemysleli vážně, že ne?) V ní se nalézalo následující: Na spodu jakýsi míchaný salát (který se nakonec dal jako jediný sníst), místo gyrosového masa nějaké odřezky z masa kuřecího, neskutečně mastné, neokořeněné a z půlky tlustééé...blééé. Dresing, který postrádal jakoukoliv chuť a navrch hromádka zelených oliv (cotodoprdeleje?- už jste měli někdy v gyrosu olivy? Já teda ne, a to ani v Řecku do háje zelenýho!) Hranolky byly šíleně přesolené...jedinou výhodu vidím v tom, že si k nim můžete u pultu plácnout tatarky kolik se vám zachce...a to je asi nejspíš i zachránilo...
Závěrem: Příště si snad radši zajdu do mekáče, budu mít alespoň jistotu, že nedostanu nemoc šíleného asiata, co si plete mexické bistro se šínso-řeckým stánkem. Ach jo... Bistro si ode mě vyslouží jen jeden bod, a to jen za tu tatarku, docela fajn posezení a nabídku žvýkaček na stole(než jim to lidi rozkradou...)

Žádné komentáře:

Okomentovat