Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

pátek 19. dubna 2013

Lokál v Dlouhé ulici

Má vůbec cenu recenzovat nejlepší nálevnu v Praze? Ok, berte to tedy spíš jako dobrý tip a doporučení na podnik, kam se budete rádi vracet. Lokál zná skoro každý a ten kdo ne, nechť pozorně sleduje!
foto: náhled webu restaurace
Prostředí
Lokál je moderně pojatá hospoda/nálevna/pivnice. Říkejte si tomu jak chcete, každopádně je to skvělý nápad. Každému čechovi poskočí srdíčko, když mu na stole bez dožadování přistane další půlitřík a když už máte dost, stačí se jen odkutálet do všudypřítomných vozů taxislužeb. Interiér je maximálně jednoduchý, leč útulný. Někdo by třeba mohl vidět i jakousi spojitost s bývalými automaty, já ji nevidím, páč tady nepijete nastojáka (teda pokud si nezapomenete rezervovat stůl), navíc nejsem tehdejší návštěvník těchto podniků (to jsem ještě slintala do růžových peřinek..)
Nápoje
Nebudeme dělat, že jsme sem přišli na jídlo. Pivo mají výtečné a když budete hodně šikovní (jako já), a hned to první rozlejete, dostanete zadáčo nový (jen si musíte nacvičit hrozně zoufalý výraz a dělat, že se děsně stydíte, jaký jste nešika- HA!) Takže zkusit!
Menu
Ok, trochu jsem kecala. Přišli jsme sem na jídlo, protože tady mají výbornou dršťkovku a taky všechno ostatní. Všechno možný/český/hospodský tu najdete.
 Jídlo
My jsme měli děsnej hlad a tak jsme začli polívkou. Jenže jsme u ní nečekaně tak trochu i skončili... :) Objednali jsme si držťkovku a prdelajdu (na tu já nedám dopustit a nedokonalé neodpouštím!)
 V držťkovce plavaly pravé držťky a bylo jich hodně a byly hooodně velký. Tak s tim počítejte!
 V Prdelajdě toho taky plavalo hodně, až mi nechtěl ostřit foťák, ale vy mi to jistě prominete, protože to hned pak půjdete zčeknout osobně žejo?
Po pár dalších kouscích jsme usoudili, že přišel čas na tlačenku s cibulí. Takhle dobrou jako mají v Lokálu seženete třebas v Globusu.. :)
Na tyhle košíčky na pečivo si ještě pamatuju... chléb byl čerstvý a voňavý.
Servis
Rychlý, vstřícný a někdy i trochu vtipný... :)
Toalety
Nějak si na ně moc nepamatuju, jediné co si vybavuji jsou ty tapety z novin, na které mě ochutnávač č.2 pořád upozorňoval a já si jich všimla až při páté návštěvě ony místnosti. :)
 Závěrem:
Do Lokálu jedině s rezervačkou, prázdným žaludkem a pěknou žízní!
Co víc si přát, než dobře načepované a vychlazené pivo, dobrou tláču a rychlý servis? Nic víc nepotřebujete!

1 komentář:

  1. Lokal miluju! Hlavne tam chodim na smazak. :-) A k tem zachodum, voni po zvejkacce Pedro, super! :-)
    Lucka

    OdpovědětVymazat