Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

středa 18. září 2013

QUICK: Vegetarian Dhaba - BEAS

Na vegetariány se stále mnozí dívají skrz prsty, naštěstí podniků, kde se vaří dobře bez použití masa přibývá a právě takovou kuchyni můžete ochutnat ve vegetariánské restauraci (take away bistru) Beas hned na několika místech Prahy. Já nejčastěji chodím do Vladislavovy ulice a dnes jsem s vděkem navštívila i pobočku v Bělehradské ulici v Praze. Tuhle recenzi jsem zařadila do rubriky Quick, hlavně tedy proto, že sem chodím hlavně pro Take Away jídlo.
foto: web restaurace
 Beas nabízí vegetariánské pokrmy, které vycházejí z tradiční indické vegetariánské kuchyně (žádné maso, vejce, ryby). Já nejčastěji využívám take away, někdy mám víc času a sednu si na jídlo přímo do restaurace. Vždy využiju samoobslužného pultu, kde si vyberu co se mi zdá, jídlo mi zváží a podle váhy spočítají cenu. Většinou se moc nešetřím, protože mi tady opravdu chutná a platím maximálně 120 Kč.
 Omluvte prosím kvalitu fotek (mobil). Nejsem žádný odborník na vegetariánské a indické jídlo, takže nečekejte, že vám povím co je co, ale jedno je jasné, všechno báječně chutná, pokud máte rádi kari a další indické chutě, určitě zavítejte a ochutnejte. Btw pokud si něčím nejste jistí, raději si dejte na ochutnání jen trošičku, já si tehdá dala něco hrozně sympatického na pohled a jakmile jsem to strčila do pusy a skousla, docela jsem se divila. Ta chuť na mě byla až moc cizokrajná a já se rozhlížela kam bych to vyplivla, leč bylo mi to trochu trapné že, takže jsem to se slzama v očích vydržela, zapila asi litrem vody (zdarma na každém stole btw) a zajedla rýží. Ano. Je to ta záležitost v pravém dolním rohu. Never more, sorry Dhabo. BRRR
 Ve Vladislavově ulici můžete využít i příjemného posezení na zahrádce.
foto: web restaurace
foto: web restaurace
 Prostředí je čisté, moderní, účelně zařízené.
foto: web restaurace
foto: prague-stay.com
 Co vám doporučím? Kombinaci kari rýže s některou z omáček (hele fakt nevim, jak jim říkaj po indicku, prostě omáčka s něčim: fazole, zelenina, cizrna), výborné jsou závitky(viz foto), karbanátky...
 V létě jsem si dávala asi měsíční pauzu od masa /naštěstí ne navždy, i když mě to k němu táhne čím dál míň/, a musím říct, že najíst se v některých restauracích je skoro nemožné /ok, někdo třeba namítne TAK ŽER MASO žejo/ to se dá ostatně očekávat, ale nabídka bezmasých pokrmů je v restauracích stále dost špatná, a třeba jen proto, že na něj zrovna nemáte chuť... Žádný strachy, Czechrestaurant jede dál, maso neškrtáme, a když na něj zrovna nebudu mít chuť tak hold zajdu do nějaké z vegetariánských restaurací, kde alespoň ochutnám trochu něco jiného než křidýlka, kolínka, ocásky aspol. A nejspíš to bude Dhaba-Beas. Za mě čtyry body z pěti. Akdybyste měli nějaký tip na podobný podnik, budu ráda, když mi dáte vědět v komentářích!!! EAT WELL!



4 komentáře:

  1. Haha, mám úplně stejnou zkušenost; taky jsem se nechala nachytat, že ta červená omáčka se zelenýma věcma bude určitě strašně super.. :D V životě jsem snad neměla nic horšího..respektive slanějšího a pálivějšího!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tohle bylo něco jako mix chilli a lékořice brrr hrůza!

      Vymazat
  2. Toto bistro jsem navštívila a byla jsem moc spokojená. Slyšný výběr bezmasích pokrmů (teď zrovna na maso nemám moc chuť), prostředí čísté a jako milý binus voda zdarma u každého stolu. Takže za mě taky doporučuju :)

    OdpovědětVymazat