Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

pátek 3. ledna 2014

QUICK: Thai Spice bistro Praha/OC Flora

V obchoďácích obecně dost nerada jím, nemám ráda to množství lidí, které kolem vás při jídle proudí, nicméně okolnosti mě sem zahnaly a musela jsem si vybrat z místních fastfoodů. Kromě klasiky KFC, Mekáče, číňanů a bagetérky tu najdete i Ovocný svět (odkud se na mě usmívaly krásné chlebíčky :) a Thai Spice- thajské bistro.
 Ceny jsou tu nejvyšší ze všech zmíněných bister okolo, ale nevypadá to, že by to lidi odradilo. Obsluha byla docela vstřícná, přes pultík vidíte do kuchyně na kuchaře, kteří opravdu kmitají, vzduchem létají nudle a jiné přísady...
 Na jídlo jsem čekala poměrně dlouho (okolo doby obědu, kdy se sem naženou všichni hladovci z okolí cca 10-15 minut, což je na fastfood docela dost dlouhá doba) a užuž jsem si představovala, jak jim za to seberu jeden bodík...Ovšem jen do chvíle, kdy jsem ochutnala první sousto Phad Thai Kai (moje oblíbené thajské nudle)...Víte jak to je, jakmile vám něco opravdu hodně chutná, mnohem hůř se to popisuje, než kdybyste vsákli blaf... Já bych tyhle nudle, s klidem v duši, přirovnala k těm z vyhlášené restaurace NOI (recenze TU), o kterých jsem tu psala docela nedávno. Křupavá zelenina, měkké maso, rozmíchané vajíčko, arašídy a všechno ostatní, co tam patří.  

130 Korun za verzi s kuřecím, 160 Kč s krevetkama. Docela ráda bych se zase ocitla v situaci, kdy budu nucená se najíst v OC Flora, protože bych určitě věděla kam jít a co si dát (tentokrát bych ochutnala třeba nějaké Kari :)  (mimochodem Thai spice patří pod sousedící Orange Moon, kde si jak doufám správně Sherlocky dedukuju dáte nemlich to samý o pár korun dráž.)

PLUSY: velmi chutné jídlo :)
MINUSY: doba čekání, neberou stravenky :( 
Máte s tímto bistrem také nějaké zkušenosti? Podělte se v komentářích!

Žádné komentáře:

Okomentovat