Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

čtvrtek 11. února 2016

Kam v Praze na dobrou ČÍNU?

Já mám čínskou kuchyni bohužel spojenou s typickými čínskými restauracemi, kde M12 je kuře ve sladkokyselé omáčce a je mi potom dva dny blbě. Dlouho jsem v žádné nebyla a když mi můj muž navrhl, že zajdeme na večeři právě do číny, moc jsem nejásala. Nicméně jsme měli doporučení od známého, který asijské kuchyni rozumí a se svou ženou asiatkou sem rádi chodí. Takže jsem jim dala šanci.

Bistro najdete v pasáži Metro na Národní v Praze. Jméno už si nepamatuji, jen vím, že naproti je vietnamské bistro. V bistru by měl vařit vyhlášený kuchař ze sečuánu a tak jsme si dali hovězí po sečuánsku a pálivé vepřové. Na jídlo jsme čekali poměrně dlouho a prostředí není nic moc. Ale jídlo nám to bohatě vynahradilo, ve dvou jsme měli co dělat to sníst. Takže pokud byste rádi na čínu, ale u vás v ulici se nedá jíst tak hurá na Národku a vyzkoušejte tuhle sečuánskou baštu.


Žádné komentáře:

Okomentovat