Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

pátek 26. února 2016

Vege/Lehká Hlava

Nejsem vegetarián, ale jejich jídlo prostě miluju. Obdivuji každého, kdo dokáže z fazolí, pohanky, rýže, cizrny a dalších potenciálně nebezpečných potravin vytvořit božské jídlo. Jednu dobu jsem byla skoro denně v BEAS, dokonce jsem měsíc nejedla maso (ne z přesvědčení, ale zkoušela jsem, jestli to vydržím). Někdy ale na maso chuť prostě není a v Lehké hlavě vlastně ani nepoznáte, že jste dostali náhražku. Třeba Gyros ze seitanu s domácím tzatziki, pita chlebem, cherry rajčaty a zeleným salátem. Trochu jsem se toho obávala, nicméně jsem zvolila evidentně  dobře. Mám na to tři svědky, kteří mi moje jídlo málem sežrali! Tzaziki byly česnekové až za roh a porce ač se nezdála, jak pro slůní mládě. Gyros ze seitanu bych snad ani nerozeznala od pravého masa. Pokud se sem někdy vrátím, jdu do tohoto jídla znova!

Špenátový komínek s kozím sýrem vám mohu doporučit jen z půlky. Kozí sýr jsem se zatím jíst nenaučila, ale věřím, že to jednou zlomím. Jídla v Lehké hlavě jsou malinko dražší, pivo tu mají jen lahvové, zato dostanete v poměru cena/výkon odpovídající kvalitu. Prostředí je prostě skvělé, my jsme měli štěstí, že jsme si sedli a to rovnou do salonku. 


A co vy a Vege jídlo? Máte nějaký tip na dobrou restauraci?

Žádné komentáře:

Okomentovat